HTML

utazunk Artúr, kezdődik az évad

utazunk, nézünk, látunk, véleményezünk

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2011.10.24. 10:55 dalia

Weöres Sándor: Holdbéli csónakos

 Nemzeti Színház 2008 ősz

 

holdbeli.jpg 

Egyértelműen kiérdemli az évad legpozitívabb csalódása címet. Egészen spontán vettem a jegyeket, a Jégért álltam sorba  - mindenképp megér egy külön bejegyzést, felnőtt szekcióban a legjobb darab volt az évadban amit láttam - , és hirtelen megkívántam, hogy a lányomat is színházba vigyem, vettem hát 4 jegyet az egy héttel késöbbi előadásra, és elmentünk barátnőmmel és a fiával négyesben. És totál téjékozatlanul mentünk be a színházba és a 3. percben tátva maradt a szám és így is maradt az előadás végéig.

Nekem teljesen kimaradt a Kaszás Attila sztori, szerintem nem voltam itthon azokban az években amikor ő játszotta a címszerepet, vagy nem is tudom, kimaradt, csak utólag esett le a bulvárlapok címlapjának miértje.

bodrogi.jpg

Szóval nem tudom milyen volt Kaszás ebben a szerepben és nem tudom milyen volt az az előadás, de ez a mostani zseniális családi darab. gyönyörű díszlet, nagyon szép élő zene -  Bolya Mátyás (koboz), Scholtz Melinda (fuvola), Schlanger Tamás (dob) - lelkes, jól játszó színészek, Bodrogi tündéri kis öregember, Timpos Kátya felejthető, de Gáspár Sándor, Stohl András, Vida Péter zseniálisak. Igen Stohl különösen, maximálisan élvezi a játékot, úgy szórakoztat mintha  a saját gyerekeinek játszana. Rendkívül jó érzés volt, hogy emberszámba veszik a gyerekemet, nincs benne megalkuvás, ez nem "csak" egy matinédarab, nincs kisajnálva belőle semmi. Nagyon szép mese, nagyon igényes kivitelezés. 

Örülök, hogy láttuk, akinek 5-10 éves gyereke van ki ne hagyja.

 * a képek a http://nemzetiszinhaz.hu oldaról származnak

Szólj hozzá!

Címkék: kritika színház nemzeti pozitiv gyerekes


A bejegyzés trackback címe:

https://dalia.blog.hu/api/trackback/id/tr143325794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása